tiistai 17. joulukuuta 2013

Spa-osasta

Onko suomalaisessa kodissa pakko olla sauna? Monelle (uskon, että suomalaisista 99% haluaa omaan kotiinsa saunan) kysymys on varmaan absurdi, mutta annapa, kun valoitan meidän tilannetta.
Nykyisessä kodissamme on sauna. Hieno löylyhuone, jota käytetään vuodessa maksimissaan viisi kertaa. Eli noin 360 päivää vuodessa meidän sauna toimii pääasiallisesti miehen treenikamojen säilytyspaikkana. Tässä kohtaa voisi kyseenalaistaa asian ja miettiä, että jos jättäisi saunan kokonaan pois ja keskittyisi tekemään kylppärin, joka palvelee enemmän meidän tarpeita.



Tuleva kylpyhuone on yhteydessä kodinhoitohuoneeseen. Molemmat kaipaavat pikaisesti remonttia, joten tässä vaiheessa ajattelimme käydä myös ammattilaisten juttusilla. Huomenna on vuorossa ensimmäinen tapaaminen kylpyhuoneen ja kodinhoitohuoneensuunnittelussa. Katsotaan, millainen ehdotus on tulossa ja kuinka siellä suhtaudutaan saunan pois jättämiseen.

1 kommentti:

  1. Heh, torstailta hyvä juttu. Olin niin pyörryksissä, että en uskaltanut seistä suihkussa, joten istuin pojan VAUVA-AMMEESSA (kyllä, mahduin siihen ihme kyllä istumaan, jalat vaan yli). Se oli sellainen antikliimaksi spa-kokemuksesta, ja mietin tilaanko taksin naapurin kylpyammeeseen. Eli kannatan kylpyammetta! tai neljää ikean vauva-ammetta jos haluatte meikäläisen stailiin kylpeä.

    VastaaPoista